Brzdy Ciamillo v Bicycle Café
Američan Ted Ciamillo je tak trochu blázen. Kromě toho, že vymyslel brzdy Zero Gravity, má rozjeté daleko šílenější projekty. Nejen, že spojil cyklistické tretry s obří ploutví, díky níž plave jako delfín, ale také postavil speciální podmořské šlapadlo, se kterým chce pokořit Atlantický oceán!
Ponorky a ploutve sice v Bicycle Café nenajdete, ale brzdy tu pochopitelně své místo mají. Na své si přijde každý – můžete vybírat ze třech modelů.
Ciamillo Zero G je základním hliníkovým modelem, avšak s výbornou váhou 133 gramů. Nechybí titanový kit v podobě šroubků. Navíc si Zero G můžete naprosto fantasticky nadesignovat podle svého přání – každou ze šesti částí brzdy je možné naeloxovat jinou barvou!
Ciamillo Negative G vychází z modelu Zero G, ale je určen méně odvážným sjezdařům, tedy těm cyklistům, kteří berou za brzdové páky silněji. S větším výkonem se o malinko zvedla také váha (160 gramů) a možnost barevné customizace zůstává.
Ciamillo Gravitas je potom absolutním šperkem. Tělo kompletně z karbonu, titanové šrouby, bezkonkurenční váha 120 gramů, skvělé dávkování brzdné síly a zároveň titul nejlehčí a nejvýkonnější silniční brzda na světě.
Tak kterým dáte přednost vy?
Ponorky a ploutve sice v Bicycle Café nenajdete, ale brzdy tu pochopitelně své místo mají. Na své si přijde každý – můžete vybírat ze třech modelů.
Ciamillo Zero G je základním hliníkovým modelem, avšak s výbornou váhou 133 gramů. Nechybí titanový kit v podobě šroubků. Navíc si Zero G můžete naprosto fantasticky nadesignovat podle svého přání – každou ze šesti částí brzdy je možné naeloxovat jinou barvou!
Ciamillo Negative G vychází z modelu Zero G, ale je určen méně odvážným sjezdařům, tedy těm cyklistům, kteří berou za brzdové páky silněji. S větším výkonem se o malinko zvedla také váha (160 gramů) a možnost barevné customizace zůstává.
Ciamillo Gravitas je potom absolutním šperkem. Tělo kompletně z karbonu, titanové šrouby, bezkonkurenční váha 120 gramů, skvělé dávkování brzdné síly a zároveň titul nejlehčí a nejvýkonnější silniční brzda na světě.
Tak kterým dáte přednost vy?
Komentáře: 0:
Okomentovat
Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]
<< Domovská stránka